Do darmowej dostawy brakuje

Polityka Zwrotu Towarów


 

Komu przysługuje prawo do zwrotu.

  1. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, jeśli zawarłeś umowę sprzedaży online, masz prawo odstąpić od niej w ciągu 14 dni, bez konieczności podawania przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży zaczyna biec od daty wydania Produktu Klientowi lub innej wskazanej przez niego osoby trzeciej. W sytuacji, gdy Umowa obejmuje wiele Produktów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach, termin zaczyna się od momentu, gdy Klient (lub wskazana osoba trzecia) objęła w posiadanie ostatni Produkt, partię lub część.
  3. Aby odstąpić od Umowy Sprzedaży, Klient musi przekazać Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu umowy w formie pisemnej.

 

Jaki jest koszt zwrotu przesyłki.


Koszt zwrotu przesyłki zależy od jej rodzaju:

  1. W przypadku zwrotu przesyłek, koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
  2. Możemy zlecić realizację przesyłki, wówczas dokładną kwotę przekażemy Ci mailowo, wraz z linkiem do strony kuriera. Dzięki temu będziesz miał/a pełną informację o kosztach zwrotu przed podjęciem decyzji.
  3. Ewentualna kwota za przesyłkę zostanie potrącona z ostatecznej kwoty do zwrotu.

 

Procedura zwrotu przesyłki

 

1. Prześlij oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Aby zachować prawo do odstąpienia  należy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży przed upływem 14-dniowego terminu.

W oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży należy zawrzeć informacje, takie jak:

  • Twoje imię i nazwisko (lub nazwa firmy, jeśli jesteś przedsiębiorcą),
  • Adres,
  • Numer zamówienia lub faktury,
  • Data zawarcia umowy,
  • Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży,
  • Sposób zwrotu towaru (jeśli już posiadasz towar),
  • Podpis (jeśli składasz oświadczenie w wersji papierowej).
  • Pamiętaj, aby oświadczenie było czytelne i jednoznaczne.
Jeśli korzystasz z formularza dostępnego na stronie internetowej sklepu, wpisz odpowiednie informacje zgodnie z instrukcjami.

Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży (Oświadczenie o Odstąpieniu od Umowy Sprzedaży) należy przesłać we wskazanym terminie drogą mailową na adres sklepu internetowego: sklep@maszynypro.pl lub pocztową na fizyczny adres sklepu: Autoryzowany Dealer STIHL WJK-INVEST Janusz Króliczek, ul. Cieszyńska 100,  44-337 Jastrzębie-Zdrój.
 

2. Spakuj produktu, które chcesz zwrócić.

Aby zwrócić produkty, spakuj je starannie. Wraz z nimi dołącz dowód zakupu (paragon) oraz wypełniony formularz odstąpienia od umowy (Oświadczenie o Odstąpieniu od Umowy Sprzedaży) . Dzięki temu proces zwrotu będzie przebiegał sprawnie.
 

3. Nadaj swoją przesyłkę.

Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, potwierdzimy jego otrzymanie oraz prześlemy do Państwa link do strony kuriera, na której będziecie mogli nadać przesyłkę zwrotną. Wraz z linkiem otrzymają Państwo również informację o ewentualnej kwocie do zapłaty za przesyłkę niestandardową. Dzięki temu proces zwrotu będzie prosty i łatwy do zrealizowania.
Jeśli z jakiegoś powodu nie zgadzają się Państwo z kosztem przesyłki, mają Państwo możliwość wysłania przesyłki na własny koszt dowolnym kurierem, który spełni Państwa oczekiwania pod względem standardu usług.
 

4. Wyślij paczkę w punkcie nadania.

Możesz skorzystać z ponad 40 000 punktów nadania, w tym Paczkomaty oraz punkty partnerskie, takie jak Żabka, Stokrotka, Auchan i wiele innych. Wybierz dogodne dla siebie miejsce, aby zrealizować zwrot.
 

5. Poczekaj na zwrot pieniędzy.

Po otrzymaniu zwracanego towaru, zobowiązujemy się do zwrotu środków w ciągu 14 dni. W przypadku przesyłek niestandardowych, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o ewentualne koszty przesyłki, zgodnie z ustalonymi zasadami. Kwota zostanie przelana na numer konta, który podałeś w formularzu odstąpienia od umowy.
 

Warunki zwrotu towaru.

 
  1. Produkt musi być w nienaruszonym stanie, w oryginalnym opakowaniu, z kompletem akcesoriów, instrukcjami i dowodem zakupu.
  2. Urządzenie nie może nosić śladów użytkowania ani być uszkodzone. Aby umożliwić dalszą sprzedaż, produkt musi pozostawać w stanie umożliwiającym jego ponowne wprowadzenie do obiegu.
  3. Produkt musi być odpowiednio zapakowany do zwrotu, aby uniknąć uszkodzeń w trakcie transportu.
  4. W przypadku, gdy urządzenie było używane (urządzenie spalinowe było już odpalane) lub nosi ślady użytkowania, zgodnie z warunkami, towar nie podlega zwrotowi.
 

Informacje dodatkowe

  1. Niniejsza polityka zwrotów jest aktualna na dzień jej opublikowania.
  2. Zastrzegamy sobie prawo do dokonywania zmian w polityce zwrotów, które zostaną opublikowane na stronie sklepu.
  3. Pytania dotyczące zwrotów prosimy kierować na adres e-mail obsługi klienta: sklep@maszynypro.pl

Załączniki:
  1. Wzór Oświadczenie o Odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.


 
Zapis do newslettera