Polityka Zwrotu Towarów
Komu przysługuje prawo do zwrotu.
- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, jeśli zawarłeś umowę sprzedaży online, masz prawo odstąpić od niej w ciągu 14 dni, bez konieczności podawania przyczyny.
- Termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży zaczyna biec od daty wydania Produktu Klientowi lub innej wskazanej przez niego osoby trzeciej. W sytuacji, gdy Umowa obejmuje wiele Produktów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach, termin zaczyna się od momentu, gdy Klient (lub wskazana osoba trzecia) objęła w posiadanie ostatni Produkt, partię lub część.
- Aby odstąpić od Umowy Sprzedaży, Klient musi przekazać Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu umowy w formie pisemnej.
Jaki jest koszt zwrotu przesyłki.
Koszt zwrotu przesyłki zależy od jej rodzaju:
- W przypadku zwrotu przesyłek, koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
- Możemy zlecić realizację przesyłki, wówczas dokładną kwotę przekażemy Ci mailowo, wraz z linkiem do strony kuriera. Dzięki temu będziesz miał/a pełną informację o kosztach zwrotu przed podjęciem decyzji.
- Ewentualna kwota za przesyłkę zostanie potrącona z ostatecznej kwoty do zwrotu.
Procedura zwrotu przesyłki
1. Prześlij oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Aby zachować prawo do odstąpienia należy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży przed upływem 14-dniowego terminu.W oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży należy zawrzeć informacje, takie jak:
- Twoje imię i nazwisko (lub nazwa firmy, jeśli jesteś przedsiębiorcą),
- Adres,
- Numer zamówienia lub faktury,
- Data zawarcia umowy,
- Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży,
- Sposób zwrotu towaru (jeśli już posiadasz towar),
- Podpis (jeśli składasz oświadczenie w wersji papierowej).
- Pamiętaj, aby oświadczenie było czytelne i jednoznaczne.
Jeśli korzystasz z formularza dostępnego na stronie internetowej sklepu, wpisz odpowiednie informacje zgodnie z instrukcjami.
Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży (Oświadczenie o Odstąpieniu od Umowy Sprzedaży) należy przesłać we wskazanym terminie drogą mailową na adres sklepu internetowego: sklep@maszynypro.pl lub pocztową na fizyczny adres sklepu: Autoryzowany Dealer STIHL WJK-INVEST Janusz Króliczek, ul. Cieszyńska 100, 44-337 Jastrzębie-Zdrój.
Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży (Oświadczenie o Odstąpieniu od Umowy Sprzedaży) należy przesłać we wskazanym terminie drogą mailową na adres sklepu internetowego: sklep@maszynypro.pl lub pocztową na fizyczny adres sklepu: Autoryzowany Dealer STIHL WJK-INVEST Janusz Króliczek, ul. Cieszyńska 100, 44-337 Jastrzębie-Zdrój.
2. Spakuj produktu, które chcesz zwrócić.
Aby zwrócić produkty, spakuj je starannie. Wraz z nimi dołącz dowód zakupu (paragon) oraz wypełniony formularz odstąpienia od umowy (Oświadczenie o Odstąpieniu od Umowy Sprzedaży) . Dzięki temu proces zwrotu będzie przebiegał sprawnie.
3. Nadaj swoją przesyłkę.
Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, potwierdzimy jego otrzymanie oraz prześlemy do Państwa link do strony kuriera, na której będziecie mogli nadać przesyłkę zwrotną. Wraz z linkiem otrzymają Państwo również informację o ewentualnej kwocie do zapłaty za przesyłkę niestandardową. Dzięki temu proces zwrotu będzie prosty i łatwy do zrealizowania.
Jeśli z jakiegoś powodu nie zgadzają się Państwo z kosztem przesyłki, mają Państwo możliwość wysłania przesyłki na własny koszt dowolnym kurierem, który spełni Państwa oczekiwania pod względem standardu usług.
Jeśli z jakiegoś powodu nie zgadzają się Państwo z kosztem przesyłki, mają Państwo możliwość wysłania przesyłki na własny koszt dowolnym kurierem, który spełni Państwa oczekiwania pod względem standardu usług.
4. Wyślij paczkę w punkcie nadania.
Możesz skorzystać z ponad 40 000 punktów nadania, w tym Paczkomaty oraz punkty partnerskie, takie jak Żabka, Stokrotka, Auchan i wiele innych. Wybierz dogodne dla siebie miejsce, aby zrealizować zwrot.
5. Poczekaj na zwrot pieniędzy.
Po otrzymaniu zwracanego towaru, zobowiązujemy się do zwrotu środków w ciągu 14 dni. W przypadku przesyłek niestandardowych, kwota zwrotu zostanie pomniejszona o ewentualne koszty przesyłki, zgodnie z ustalonymi zasadami. Kwota zostanie przelana na numer konta, który podałeś w formularzu odstąpienia od umowy.
Warunki zwrotu towaru.
- Produkt musi być w nienaruszonym stanie, w oryginalnym opakowaniu, z kompletem akcesoriów, instrukcjami i dowodem zakupu.
- Urządzenie nie może nosić śladów użytkowania ani być uszkodzone. Aby umożliwić dalszą sprzedaż, produkt musi pozostawać w stanie umożliwiającym jego ponowne wprowadzenie do obiegu.
- Produkt musi być odpowiednio zapakowany do zwrotu, aby uniknąć uszkodzeń w trakcie transportu.
- W przypadku, gdy urządzenie było używane (urządzenie spalinowe było już odpalane) lub nosi ślady użytkowania, zgodnie z warunkami, towar nie podlega zwrotowi.
Informacje dodatkowe
- Niniejsza polityka zwrotów jest aktualna na dzień jej opublikowania.
- Zastrzegamy sobie prawo do dokonywania zmian w polityce zwrotów, które zostaną opublikowane na stronie sklepu.
- Pytania dotyczące zwrotów prosimy kierować na adres e-mail obsługi klienta: sklep@maszynypro.pl
Załączniki: